Cateva detalii
despre organizarea revederii...
Va prezentam citeva
detalii "tehnice" despre intilnirea care va fi organizata, asa
cum v-am obisnuit ca si pina acum, de data asta la inplinirea a
30 de ani de la acel moment de care cei mai multi dintre noi,
ne vom aminti mereu cu placuta emotie.
Data: vineri,
3 iunie 2011
DIMINEATA
Intalnire festiva in aula liceului, ora 10:00
Cost estimat organizare intilnire scoala (catering, sampanie, piscoturi, flori,
foto si speram multa bucurie si voie buna):
25 lei / participant
SEARA
Sarbatorirea revederii, Restaurant Zimbru,
ora 19:00
Pentru seara, dupa ora 18:00, comitetul de organizare,dupa o atenta analiza si probe de "circiuma"
indelung verificate, va invita sa depanati amintirile intr-o
ambianta placuta cu tot ce trebuie, la restaurantul ZIMBRU din cadrul complexului
comercial ZIMBRU (vis a vis de patinoarul adolescentei noastre).
Detalii despre restaurant:
http://www.restaurantesuceava.ro/
Muzica asigurata de DJ MC Jacky:
http://muzicapetreceri.ro/index.php?page=petreceri-private
Restaurantul are o capacitate de peste 300 locuri si dispune si de
o terasa destul de incapatoare (sa nu uitam ca la data propusa va fi
poate, ceva mai cald)
Meniul ales ca fiind cel mai potivit va contine: gustare rece +
calda, fel principal, desert, cafele, ape, sucuri, vin alb si
rosu.
Pret: 175 lei / absolvent ( + 25 lei participarea la
evenimentele de dimineata) plus 180 lei/ partener
In aceste costuri (aprox 380 lei / pereche) sint deasemenea
incluse costurile cu "taria" (achizitionata prin grija deosebita
a comitetului ) care ne va ajuta sa facem fata emotiei
reintilnirii, consumatia magistrilor nostri profesori care ne
vor onora cu prezenta, muzica.
Noi cei din comitetul de organizare va asiguram de deplina
noastra implicare, ca si de aceasta data sa nu ne lipseasca
nimic pentru a petrece impreuna o seara cit mai lunga si
frumoasa impreuna ! Pentru lamuriri suplimentare va rugam sa
contactati pe email sau telefonic pe unul din membrii
comitetului, ale caror date de contact le gasiti pe site. Rugam deasemenea ca cei care pot sa participe sa achite minim
50% din cost ( adica 100 lei pentru participare singulara si 200
lei / pereche), de preferat pana pe 1 mai 2011, la unul din membrii comitetului
de organizare sau in conturile de mai jos:
□ CREDIT EUROPE BANK (ROMANIA) SA, SUCURSALA SUCEAVA
□ Titular cont: AIROAEI CORNELIU DORU
□ Connturi (IBAN)*:
- RO34FNNB004602872914RO02 (LEI)
- RO18FNNB004602872914EU01 (EUR)
- RO75FNNB004602872914US01 (USD)
*a se avea in vedere acoperirea comisioanelor bancare
VA RUGAM SA CONFIRMATI TRANSFERURILE PE ADRESA TITULARULUI DE
CONT:
corneliu.airoaei@autoadria.ro
Am ales aceasta data pentru a putea
evalua din timp daca numarul de participanti va fi suficient de
mare incit sa fie posibila mentinerea costurilor deja prezentate.
Chiar daca pregatirea noastra (in comitet majoritatea sintem
ingineri cu sau fara portofoliu) nu prea tradeaza cunostinte
despre preturi de cost si prognoza, anticipam ca am facut cu
totii fata si am calculat aceste taxe de participare estimind o
prezenta de minim 120 - 140 persoane !
In numele comitetului de organizare a intalnirii,
Corneliu Airoaei
|